HK Klassikot
HK Klassikot

HK - Het ``klassieke`` assortiment extra onder de aandacht brengen.

HK is fabrikant van voorverpakt vlees en vleeswaren. Om hun “klassiek” product assortiment extra onder de aandacht te krijgen bij de consument is een speciale campagne opgezet.

De werking is als volgt:

  • Consument koopt 10 of meer HK Klassikot producten.
  • De kassabonnen moeten worden geüpload op de speciale actie website.
  • De kassabonnen worden automatisch gescand om te kijken of het A. een kassabon is, B. of er HK Klassikot producten op staan.
  • Consument moet wel per product aangeven hoeveel ze ervan gekocht hebben.
  • Als de consument meer dan 10 producten aangegeven hebben dan hebben ze recht op een gratis T-Shirt. In 2 kleuren en verschillende maten.
  • De verdere controles en afhandeling gaat via service medewerkers.
  • Verder worden er 800 “vakantie” pakketten verloot onder de deelnemers.

Een paar bijzonderheden:

  • Systeem heeft eenvoudige inlogfaciliteit om kassabonnen niet allemaal meteen te hoeven uploaden.
  • Consument kan sparen voor meerdere T-Shirts (ook in meerdere kleuren/maten).
  • Servicedesk medewerkers kunnen eenvoudig excel sheets downloaden met verzend informatie.

Klant: Logonet Promotion, Finland

Categorie: Campagnes

Campagne omgeving op basis van Laravel. Frontend/backend server architectuur. Integratie met Facebook en Google Analytics. Full responsive. AVG/GDPR proof.